حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟ از مالیات اجرت صورت‌حساب الکترونیکی چه می‌دانید؟ | مراقب باشید سرتان کلاه نرود
سرخط خبرها

بازار پر زرق و برق ولنتاین | جعبه‌هایی با قیمت فضایی

  • کد خبر: ۲۱۱۴۳۸
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
بازار پر زرق و برق ولنتاین | جعبه‌هایی با قیمت فضایی
خرس‌های عروسکی کوچک و بزرگ قرمز، شکلات‌های خارجی و گل‌های تزیینی از عمده هدیه‌هایی است که در این روز در جعبه‌های کادویی با نرخ‌های فضایی عرضه می‌شود.

به گزارش شهرارانیوز، هر عرضه ای تقاضایی دارد و یا بهتر اینکه باید گفت هر تقاضایی عرضه دارد؛ بازار پر زرق و  برق این روزها به مناسبت روز ولنتاین یا همان روز عشق بیانگر تقاضای آن از سوی برخی جوانان است.

خرس های کوچولو و بزرگ قرمز، شکلات های خارجی و عروسک از عمده هدیه هایی است که در این روزها در جعبه های کادویی با نرخ های فضایی عرضه می شود. اگر سری به این بازار بزنی جعبه های کوچک و بزرگ مملو از شکلات و خرس های رنگ و وارنگ همراه با گل های تزیینی با قیمت های بی حساب و کتاب عرضه می شود. از جعبه های کوچک با نرخ ۷۰۰ هزار تومانی گرفته و  تا حدود قیمتی یک میلیون و حتی فراتر از این قیمت ها به فروش می رسد.

مسلما تا تقاضایی نباشد عرضه ای هم در کار نخواهد بود و این بازار پر زرق و برق با قیمت های نجومی نشانگر بازار گرم این اقلام برای فروشندگان است.

بازار پر زرق و برق ولنتاین | جعبه‌هایی با قیمت فضایی

تقاضای گل در ایام مناسبتی افزایش می یابد

رییس اتحادیه گل فروشان مشهد در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: به طور معمول مناسبت های پیش رو بر بازار گل تاثیر گذار است. هم اکنون هم تولید گل در بازار افزایش یافته است و شواهد حاکی است از امروز بازار انواع گل ها به وضوح رونق بهتری به خود گرفته است و خرید گل افزایش یافته است و دلیل آن وجود مناسبت ها و اعیاد شعبانیه است.

محمد رضایی مزینانی یادآورشد: سازمانهای نظارتی به طور معمول روی قیمت ها اشراف دارند و امیدواریم این بازار تا انتهای سال و در ایام پیش رو بازار پر رونقی داشته باشد.
وی افزود: در روزهای مناسبتی به طور معمول تقاضا برای انواع گل افزایش پیدا می کند و تنها بر یک نوع گل مثل گل رز خلاصه نمی شود. فروش گل در گل فروشی ها نرخ مشخصی دارد و حتی هزینه های تزیین گل هم قیمت مشخص دارد که در برخی مواقع بسته به توافق فروشنده و مشتری اعلام می شود.



وی در خصوص افزایش قیمت گل یادآورشد: قیمت گل طی ماه های گذشته افزایش قیمتی نداشته است و حتی در بعضی از گل ها که افزایش تولید داشتیم قیمتش کاهش هم پیدا کرده است. گل رز هم نرخ ثابتی داشته است.

رییس اتحادیه گل فروشان مشهد درباره افزایش قیمت گل در نوروز افزود: پیش بینی می شود افزایش قیمت چشمگیری به خصوص در بحث گل نداشته باشیم. در ایام نوروز به طور معمول گیاهان آپارتمانی افزایش تقاضا دارد که نمی توان قیمت آنها را پیش بینی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->